Lískové oříšky
Superfoods

Lískové oříšky

Jsou zdrojem vitamínů B, C, E, zdravých tuků, minerálních látek a proteinů. Mají vysoký zdroj boru, který je skvělý pro naše kosti. Pokud baštíme lískové oříšky, eliminujeme i stres či napětí, kterému jsme v pracovním dni vystavováni. Lískové oříšky pomáhají i při léčbě ledvinových kamenů.

Muffiny se superpotravinama

Muffiny jsou oblíbenou dobrůtkou, která je skvělá jako desert, svačinka i snídaně J tak proč je nezkusit trošku obohatit a přidat jim pár vitamínů, minerálů a proteinů :)

Složení muffinů záleží jen na nás. Já osobně mám ráda s banány. Pokud nejsou banány, přidám čokoládu. Dnešní recept budou čokoládové muffiny s chia semínky a lískovými oříšky.

Čokoládové muffiny s chia semínky a lískovými oříšky.

Ingredience: 1 vejce, 150 ml mléka, 50g cukr krupice, 1x prášek do pečiva, 65 g másla, 200 g čokolády, 200g polohrubé mouky, dle chutí chia semínka a lískové oříšky.

Postup: Vajíčko + máslo + cukr a mléko důkladně promícháme. Poté přidáme mouku a čokoládu. Čokoládu si můžeme s máslem rozpustit v mikrovlnce, aby se nám umíchalo správné těsto. Přisypeme lískové oříšky a chia semínka - oboje dle chutí, celou směs pořádně promícháme. Do promazaných formiček dáme těsto a necháme v troubě na 180 °C. Dobrůtka, která je vláčná, měkká a zdravá můžeme servírovat :)