Rychlá bábovka s kakaovými boby

02.12.2016

Včera jsem se rozhodla, že pro svou babičku, která přijede na návštěvu upeču bábovku :) měla jsem doma spoustu kakaových bobů, tak jsem si říkala, že bych je měla nějak zužitkovat a přidala jsem je do bábovky taky:) Jak na to?

Budeme potřebovat:

2 hrnky mouky (bylo napsáno polohrubé, já dala špaldovou), 1 hrnek cukru - krupice, 1 hrnek mléka, 1/2 hrnku oleje, 2 vejce, vanilkový extrakt (pokud nemáte, tak vanilkový cukr), prášek do pečiva a kakaové boby - tak hrst.

Postup:

Vše smícháme dohromady. Boby jsem rozdrtila rurčním mixérem na malé kousky, některé boby jsem nechala celé. Rozmixovanou směs z bobů jsem přisypala k promíchanému těstu. Vše jsem pořádně zamíchala a nalila do silikonové formy. Bábovku jsem dělala na 180 °C cca 30 minut. Mňamka!! :)

Harera life s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky