Domácí polévka s irským mechem

03.03.2017

Miluju domácí polívky :) Proto jsem se rozhodla, že Vám tu udělám zase receptík. Dnes jsem ji obohatila o irský mech, moringu s bazalkou a himalájskou sůl.

Co budeme potřebovat?

Postup

Jako první si opláchněte mech a namočte ho do vody. Podle návodu by měl být namočený cca 10 hodin, ale já osobně moc nejsem na zdlouhavé přípravy, takže jsem to riskla a měla ho namočený jen po dobu přípravy - krájení zeleniny, takže cca 15 minut :) nezapomeňte vodu mechu aspoň 2x vyměnit a pořádně jej očistit od soli.

Mezitím si tedy nakrájejte veškerou zeleninu a vše, co si budete chtít do polévky dát :) v hrnci jsem si jako první osmahla cibulku, a potom přidala všechny ostatní dobrůtky - mrkve, celer, hříbky, domácí uzené. Vše jsem nechala chvílí podusit. Nakonec nakrájíme vyluhovaný irský mech a přidáme do směsi v hrnci. Jakmile je vše spojené a orestované, zajileme horkou vodou a vaříme, dokud není polévka hotová :) dochutíme kořením, které máme v polévce rádi :)

Dobrou chuť!

Harera life s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky