Cukýnová "pomazánka"

02.11.2016

Rychlá, dobrá a zdravá i levná pomazánka? :) MÁM JI :)

Do cuketové "pomazánky" potřebujeme:

Postup pro cukýnovou pomazánku :)

Nastrouháme si cuketu i cibuli a rozdrtíme česnek, vše promícháme a necháme minutku uležet, než se nám rozpálí kokosový olej na pánvi. Do cuketové směsi přidáme semínka, které máme doma, já jsem přidala konopné semínko a teff. Celou směs dáme na pánev. Osmahneme cca 2 - 3 minutky a přidáme koření, které máme rádi :) já jsem měla zrovna chuť na pikantní pomazánku, tak jsem přidala chilli, pepř, zázvor a dochutila to špetkou soli :) podáváme na tmavém chlebíku s rajčátky :) dobrou chuť!

Harera life s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky